Klachten en complimenten
Het is fijn om te horen wat goed gaat. Maar om kwaliteit te verbeteren, is het goed te horen waar het nóg beter kan.
De zorgaanbieders van Gezondheidscentrum Brandevoort leveren zo optimaal mogelijke zorg. Toch kan het zijn dat u niet helemaal tevreden bent over de dienstverlening, bejegening of anderszins. Het is belangrijk dat u uw klacht kenbaar maakt. Daardoor kunnen we de kwaliteit van zorg- en dienstverlening in ons gezondheidscentrum verder verbeteren. Uiteraard horen we ook graag wat er goed gaat!
Klacht over een zorgverlener
Bij een klacht over de zorg en/of zorgaanbieder is het raadzaam om rechtstreeks de betreffende medewerker of zijn/haar praktijkhouder te benaderen. Samen met uw zorgverlener kunt u namelijk snel tot een oplossing komen. Alle zorgaanbieders in het centrum hebben een eigen klachtenregeling. Deze vindt u op de site van de desbetreffende zorgdiscipline.
Klacht over het Gezondheidscentrum
Een klacht over het Gezondheidscentrum bespreekt u met de centrummanager. Hiertoe kunt u een e-mail sturen naar manager@sgcb.nl. Als u er samen niet uit komt of u niet tevreden bent over de oplossing, dan kunt u gebruik van de externe klachtenregelingen.
Externe bemiddeling
Wilt u bemiddeling of een uitspraak over de gegrondheid van uw klacht over het Gezondheidscentrum? Dan kunt u contact opnemen met de Stichting Klachten en Geschillen Eerstelijnszorg (SKGE). Zij zijn telefonisch bereikbaar op 088-0229100 of schriftelijk via Postbus 8018, 5601 KA Eindhoven. Zie voor meer informatie www.skge.nl. SKGE behandelt alleen de klachten die het gezondheidscentrum betreffen.